دانلود رایگان آموزش پریمیر به زبان فارسی
نوشته شده توسط : علی

چه کسی باید از پریمیر استفاده کند؟

پریمیر برای کاربرانی که درک درستی از ویرایش ویدئو دارند ، مناسب است. در حالی که رابط کاربری آن به اندازه کافی بصری است که حتی تازه کارها می توانند فیلم بسازند ، این شامل بسیاری از ویژگی های پیشرفته است که فراتر از نیاز کاربران جدید است. برای مشاهده لیستی از ویژگی های منحصر به فرد موجود در Premiere Pro ، به جدول مقایسه زیر مراجعه کنید.


پریمیر چقدر هزینه دارد؟

با قیمت های خرده فروشی ، افراد می توانند یک عضویت در برنامه Adobe Creative Cloud منفرد با قیمت 20.99 دلار در ماه دریافت کنند و برنامه Creative Cloud All Apps ، از جمله Premiere Pro ، Photoshop ، After Effects و موارد دیگر ، 52.99 دلار در ماه است. هر دو برنامه شامل به روزرسانی رایگان است ، بنابراین شما همیشه آخرین نسخه را به همراه 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری و دسترسی به سایر سرویس های Adobe از جمله Adobe Stock ، Adobe Fonts ، Adobe Portfolio و Behance خواهید داشت.

اگرچه سازمان های غیرانتفاعی و کتابخانه های عمومی می توانند از طریق TechSoup به نرخ تخفیف 60 درصدی نسبت به سال اول برنامه "همه برنامه ها" و 40 درصد تخفیف در کل سال های بعد دسترسی داشته باشند. برای جزئیات بیشتر در مورد هزینه ، به صفحه محصول مراجعه کنید.
عناصر Adobe Premiere


Adobe Premiere Elements یک نسخه ساده از Adobe Premiere Pro است. از ویژگی های پیشرفته تر دانلود رایگان آموزش پریمیر به زبان فارسی مانند فیلترهای گسترده و جدول زمانی چندگانه برخوردار نیست و ادغام کمتری با سایر برنامه های Adobe مانند Adobe After Effects ارائه می دهد. با این حال ، برای اجرای آن به منابع سیستم کمتری نیاز است ، با قیمت کمتری ارائه می شود و بسته به نیاز شما ، ممکن است "کار" را سریعتر انجام دهید.

چه کسی باید از عناصر برتر Adobe استفاده کند؟

Adobe Premiere Elements برای کاربرانی که باید مرتب ویدئوهای خود را حفظ کنند اما ممکن است تجربه ویرایش فیلم حرفه ای نداشته باشند ، بهترین است. یکی از مزایای Premiere Elements این است که کاربران را گام به گام به سمت محصول نهایی راهنمایی می کند. این همچنین مضامین و ابزارهای کلاژ را ارائه می دهد که حدس و گمان ساخت فیلم های جذاب تر را می برد.

هرچند Premiere Elements فقط برای تازه کارها نیست. همچنین سه سطح کاربر (سریع ، هدایت شده و خبره) را ارائه می دهد تا سطح راحتی شما را برآورده کند.
قیمت عناصر برتر چقدر است؟

Adobe Premiere Elements را با 99.99 دلار خرده فروشی (یا 79.99 دلار برای ارتقا از نسخه قبلی) ارائه می دهد. برخلاف Adobe Premiere Pro ، Premiere Elements به هزینه عضویت ماهانه نیاز دارد ، اما مجوز 2019 در سال 2023 به پایان می رسد. هر چند نسخه های جدید هر سال منتشر می شوند ، بنابراین اگر می خواهید آن را ارتقا دهید ، باید دوباره آن را خریداری کنید.

در مورد Premiere Pro ، TechSoup صرفه جویی در اختیار سازمان های غیرانتفاعی و کتابخانه های عمومی قرار می دهد. Adobe مجوزهای اهدا شده و بسته بندی شده Premiere Elements و برنامه همراه آن Photoshop Elements را فقط با 27 دلار ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه بسته نرم افزاری Photoshop Elements و Premiere Elements مراجعه کنید.




:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: